surau

Sila klik..untuk mengetahui siapa penaja kami....

My Iklan from 1adscenter.net

Mangosteen for your healthy family

Mangosteen for your healthy family
buah manggis untuk kesihatan anda sekeluarga

Mainpage

Wednesday, May 13, 2009

Panduan cara kira waktu subur

Sebelum ini saya ada berkongsi beberapa artikel tentang tips dan panduan kehamilan, cara untuk cepat mengandung, petua mudah mengandung, cara kira waktu subur, artikel tentang kitaran haid, dan segala macam permasalah tentang mengandung dan kehamilan di dalam blog ini.

Sejak dari hari itu, saya telah menerima beratus-ratus email dari para pembaca yang bertanyakan bermacam-macam soalan kepada saya.

Mereka ajukan pelbagai soalan seolah-olah saya ni adalah pakar sakit puan pula. Hakikatnya saya ni orang biasa saja. Lelaki pulak tu. Manalah saya tau sangat tentang hal-hal kesuburan dan kehamilan ni. huhu…


Panduan Cara Kira Waktu Subur

May 14, 2009 By: PakarHowTo Category: Panduan

Sebelum ini saya ada berkongsi beberapa artikel tentang tips dan panduan kehamilan, cara untuk cepat mengandung, petua mudah mengandung, cara kira waktu subur, artikel tentang kitaran haid, dan segala macam permasalah tentang mengandung dan kehamilan di dalam blog ini.

Sejak dari hari itu, saya telah menerima beratus-ratus email dari para pembaca yang bertanyakan bermacam-macam soalan kepada saya.

Mereka ajukan pelbagai soalan seolah-olah saya ni adalah pakar sakit puan pula. Hakikatnya saya ni orang biasa saja. Lelaki pulak tu. Manalah saya tau sangat tentang hal-hal kesuburan dan kehamilan ni. huhu…

Paling banyak saya terima email adalah yang bertanyakan tentang bagaimana untuk mengira waktu subur. Ramai diantara mereka yang meminta saya tolong kirakan bilakah waktu subur mereka. Sedangkan sebelum ini, saya dah kongsikan 1 artikel di blog ini yang menerangkan bagaimanakah nak buat kiraan waktu subur. Namun, mereka tetap terus menghantar email kepada saya dan meminta saya tolong kirakan waktu subur mereka.

Oleh kerana saya terlalu sibuk dengan pelbagai tugasan sebelum ini, saya tidak dapat menjawab semua email yang diberikan. Hanya yang sempat jer saya reply. Yang lain, saya minta maaf banyak sebab tak dapat nak jawab. Bukan sengaja tak nak jawab, tapi saya memang betul-betul tak menang tangan. Harap faham keadaan saya yer.

Mengenai cara bagaimana untuk mengira waktu subur tu. Baru-baru ini, saya telah terjumpa 1 laman web yang menyediakan service membuat kiraan waktu subur secara automatik. Apa yang perlu dilakukan ialah, hanya memasukkan beberapa maklumat ke dalam borang yang disediakan. Pastu tekan buttton, dan beberapa saat kemudian, anda akan dapat tahu bilakah waktu subur anda. Memang mudah sekali.

Semua kiraan dilakukan secara automatik oleh web berkenaan. Web tu siap kira waktu subur sehingga 6 bulan yang akan datang. Memang mudah dan bagus untuk mereka-mereka yang ingin mengetahui bilakah waktu subur.

Jadi, sekarang saya akan mengajar anda bagaimana untuk mengira waktu subur dengan mudah melalui laman web berkenaan.

Klik sini untuk download panduan yang saya sediakan.

No comments:

Post a Comment